איך תהפוך חלום למציאות

אביזרים למשרד

מה זה בעצם סטארט אפ?

הסטארט אפ הוא למעשה מוצר או שרות המבוססים על רעיון ייחודי ומקורי (בדרך כלל טכנולוגי אבל לא רק) ומתורגמים בהמשך למוצר שנועד לעשות שינוי אמיתי בדפוסי ההתנהגות של הלקוחות הפוטנציאלים בשוק. כל סטארט אפ חייב לעבור מספר שלבים מכריעים שבלעדיהם לא יוכל להגיע לידי מיצוי, וביניהם: בדיקת השוק והערכת צרכי המשתמשים, קביעת קונספט כללי, גיבוש האסטרטגיה, בניית מודל עסקי, בניית אב טיפוס או מוצר מינימלי שניתן להגיע איתו לשוק מהר, גיוס הון, עיצוב, תכנון, ייצור, וכמובן שלבי השיווק וה-EXIT בהם אנו קוצרים את פירות עמלנו…

אז איך תהפוך את החלום למציאות?

אם יש לך רעיון למודל עסקי, מוצר, תוכנה או אפליקציה, ואתה בטוח שיש בו פוטנציאל לכבוש את העולם, חשוב שתתכנן בצורה מיטבית את האסטרטגיה שלך, באופן שיאפשר לך לממש את חלומך ולפרוץ גבולות עם מינימום סיכונים. בדיוק בשביל זה אנחנו כאן…

למה ללכת לעורך דין?

בנייה נכונה של אסטרטגיה, ובחירה באנשי מקצוע המכירים היטב את התחום ואת השחקנים שבו, יגדילו משמעותית את סיכויי הצלחת המיזם שלך. אנו נייעץ לך מהי צורת ההתאגדות המתאימה ביותר עבורך, נדריך אותך כיצד להגן על הקניין הרוחני שקשור במיזם, נסייע לך לבנות נכון את החוזים ומערכות היחסים עם השותפים ובעלי המניות, נסייע לך בגיבוש התכנית האסטרטגית, נלווה אותך באופן עקבי וצמוד בכל השלבים של גיוס הכספים הדרושים למיזם ובניהול המשא ומתן בנוגע לעסקאות האפשריות, וכמובן נספק לך ייעוץ משפטי שוטף.

איך כדאי לך להתאגד, ומה ההבדל בין חברה לבין עוסק פטור או מורשה?

חברה היא ישות משפטית המוגדרת על פי חוק כישות נפרדת מבעליה, ללא אחריות של הבעלים בנוגע לחובותיה. לעומתה, עוסק פטור או מורשה הוא מעמד משפטי של עסק בבעלותו של אדם הנחשב לבעליו של העסק באופן ישיר.

למה זה חשוב? לכל מיזם צורת ההתאגדות המתאימה לו ביותר, בהתאם לאופיו הייחודי של העסק, ברמה העסקית והמשפטית. ההתייעצות עמנו כאנשי מקצוע, בנוגע לצורת ההתאגדות המיטבית, תהפוך את העסק שלך לרווחי ויעיל הרבה יותר.

רוצה להקים סטארט אפ? אתה חייב ייעוץ משפטי

 אנו נגבש עבורך את ההסכמים המשפטיים החיוניים ביותר לתקופת ההקמה של המיזם:

  • הסכם מייסדים – אנו נסדיר עבורך את הציפיות, הרצונות, הצרכים ומערכת היחסים בין היזמים לבין החברה שיקימו, ובינם לבין עצמם.
  • הסכמי העסקה ותכניות הענקת אופציות לעובדים – אנו נעגן עבורך את תנאי ההתקשרות בין היזמים לספקים ולעובדים – תנאי העבודה, השכר, תנאים נלווים, תנאים סוציאליים, שמירה על סודיות, איסור תחרות ועוד.
  • תנאי שימוש ופרטיות וזכויות יוצרים – אנו נגן על המיזם שלך ועל הקניין הרוחני שלך מפני שימוש בלתי מורשה.
  • צמצום סיכונים – היכרותנו הארוכה והעמוקה עם תעשיית הסטרטאפים מאפשרת לנו להבין ולהכיר היטב את צרכי היזמים. כך נוכל למפות את הסיכונים העומדים בפניך (וכל יזם מתמודד עם סיכונים) ובכך נעזור לך לצמצם אותם ולהתמודד איתם.
  • היערכות ליום בו יגיע משקיע ובדיקת נאותות (Due Diligence) – כבר מהיום בו אנו מתחילים לעבוד עם יזם, אנו חושבים על השלבים הבאים ובמיוחד על השלב בו ייתקל היזם בשאלות מצד משקיעים. לשם ההכנה, אנו ניפגש עם גורמים בכירים בחברה, ונכין מראש את הקרקע ואת המסמכים ליום שבו המשקיע יהיה מעוניין לבדוק את מצב החברה, באופן בו ניתן יהיה לראות שהחברה מוכנה לשלב הבא.

לסיום, חשוב שתשתף אותנו כיועציך בכל המתרחש, כדי שנקבל את התמונה הגדולה ביותר על המיזם שלך והמשמעויות הנגזרות ממנו, ונספק לך את השרות המשפטי המקצועי והמקיף ביותר.

ארבל בראון עורכי דין לשירותך, מוזמנים ליצור עימנו קשר

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.