למעלה מעשור שמשרדינו מלווה זוגות, משפחות ויחידים בדרך לעסקה הגדולה ביותר של חייהם, רכישת דירה למגורים.
אין כאן הגזמה מכוונת, מרבית האנשים אשר קונים דירה למטרת מגורים, משקיעים בה את כל חסכונותיהם. אנחנו מדברים על מיליוני שקלים שעוברים ידיים בין א.נשים מן השורה.

ברכישת דירה, בין אם מדובר על דירה מקבלן או דירה יד 2 מאדם אחר, צריך לדעת מול מה מתמודדים. בניגוד לכל רכישה אחרת, בעסקאות נדל"ן אי אפשר להסתמך על חוזים גנריים או התנהלות על פי שטאנץ. כל עסקת נדל"ן צריכה תפירה אישית מגובה בניסיון וידע מעמיק.

עסקת נדל"ן מוצלחת, היא כזו שמסתיימת כאשר המוכר מקבל את כספו, והרוכש מקבל את הנכס. על פניו, נשמע מאוד בסיסי ופשוט, אבל האמת היא שאין תהליך מורכב יותר מזה.

מיקום הנכס, מורכבות המיסוי, בירוקרטיה עירונית, התנהלות מול הקבלן ועוד. בשורה התחתונה, עסקאות נדל"ן יכולות להגיע גם לחודשים של עבודה. נכון, תהליך המכירה יכול להסתיים תוך חודש או חודשיים, אבל רישום הנכס זאת פעולה מורכבת שיכולה לקחת עוד הרבה מאוד זמן. וככה בדיוק אנחנו בונים את תהליך הליווי שלנו.

כשאנחנו מלווים לקוחות דרך עסקת נדל"ן, הקשר עם הלקוח ממשיך גם אחרי מעמד החתימה. מבחינתנו העבודה לא נגמרת ביום החתימה, כיוון שיש עוד עבודה רבה בתהליך רישום הנכס. שנים של ניסיון לימדו אותנו לזהות את הנקודות הקריטיות בתהליך, את הקשיים הצפויים ואת המקומות בהם אפשר לעצור ולבצע הערכה מחודשת אם צריך.

משרדנו מייצג רוכשים, מוכרים וקבלנים בעסקאות מכר/רכישה של דירות, בדיקות מיסוי מקרקעין, הסדרת רישום בטאבו, בחברות משכנות ובמנהל מקרקעי ישראל, עסקאות קומבינציה ועסקאות מכר של משקים חקלאיים.

נשמח לעמוד לרשותכם וללוות אתכם עם כל עסקת נדל"ן העומדת לפניכם, מתחילתה ועד סיומה המוצלח.

אבל בסופו של דבר, הסכם טוב הוא כמו יין איכותי. לא חייבים לפתוח אותו, מספיק שהוא קיים במזווה.

עצם זה שהשותפים ישבו וניסחו חוזה והשקיעו מחשבה אמיתית במערכת היחסים ביניהם, מייצר מחויבות שמצמיחה הצלחה.