אחד השירותים הייחודיים של משרדנו הוא ייצוג וליווי תושבים זרים בישראל. בין אם מדובר ביהודים בעלי קשר מיוחד לארץ, שמגיעים לכאן מדי פעם, ובין אם אזרחי מדינות זרות אשר יש להם אינטרסים עסקיים בישראל – צברנו ידע וניסיון רב בטיפול בכל האלמנטים הייחודיים להם.

תושבים זרים נתקלים לא אחת בקשיים הנובעים מכך שישראל היא לא מוקד החיים הראשי שלהם, השפה העברית זרה להם (בוודאי שמסמכים בעברית הם כמו "סינית" בשבילם) והמנטליות והבירוקרטיה הישראלית לעיתים קרובות מרתיעות אותם. אנחנו יודעים "לפרק את המוקשים" ולאפשר לאותם תושבים זרים לבצע בישראל את כל הפעולות והמשימות שהם מעוניינים בהן, בצורה הטובה, החסכונית והיעילה ביותר.

יש לנו רשת שלמה של נותני שירותים שמאפשרת לנו את הטיפול הצמוד והטוב ביותר, כגון: מתרגמים, מומחי מס בינלאומי, מתווכים וספקי תיירות.

בין יתר השירותים שאנחנו מספקים לתושבים זרים:

ניהול נכסים –

כל הפעולות המשפטיות הדרושות לאיתור ורכישת נכסים, לרבות הסכמים ודיווחים לרשויות המס, טיפול באחזקת הנכסים, הסכמי שכירות, טיפול בגבייה ועוד.

מטבע חוץ –

תכנון וניהול נכון של הכסף בדגש על היבטי מס, פתיחת חשבונות בנק וניהול חשבונות נאמנות.

טיפול מול משרדי ממשלה ורשויות שונות –

ביצוע כל הפעולות הבירוקרטיות הדרושות לניהול עסקים או עניינים אישיים אחרים בישראל, ייצוג מול רשויות שונות ושמירה על מלוא האינטרסים של הלקוח.

מבנים משפטיים מורכבים –

הקמת תאגידים בישראל ומחוצה לה, תכנון אסטרטגי של השקעות וכל ההיבטים המשפטיים של פעילות משולבת בישראל ובחו"ל.

מובן מאליו שהשירותים שלנו ניתנים בדיסקרטיות מוחלטת, תוך שמירה מרבית על פרטיותם של הלקוחות וניהול נכון של הכסף שלהם.